Specialized bandenactie
-
- Forum-lid
Ik weet niet zo goed waar ik dit moet posten, maar Specialized heeft een actie van "buy one, get one" op verschillende banden uit verschillende categorieën. Zo ook de Specialized S-works Turbo, die erg mijn aandacht trok en waar ik waarschijnlijk een setje van ga proberen.
Hier de link:
https://www.specialized.com/be/nl/tire-bogo
Succes!
Hier de link:
https://www.specialized.com/be/nl/tire-bogo
Succes!
Anders in het Kortingscodes topic denk ik zo.Noorderkracht schreef:Ik weet niet zo goed waar ik dit moet posten
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Schijnt geen slechte keuze te zijn: http://www.velonews.com/where-the-rubbe ... tires-fastNoorderkracht schreef:Ik weet niet zo goed waar ik dit moet posten, maar Specialized heeft een actie van "buy one, get one" op verschillende banden uit verschillende categorieën. Zo ook de Specialized S-works Turbo, die erg mijn aandacht trok en waar ik waarschijnlijk een setje van ga
Ik rij zelf al jaren met grote tevredenheid op de 26mm versie van deze banden
Carrera Veleno evo: Sram Red, CSC 50mm
Winspace SLC 2.0: Sram Red/Force, Mavic Cosmic 45mm
Winspace SLC 2.0: Sram Red/Force, Mavic Cosmic 45mm
Gisteren 6 stuks gescoord mbv 3 kortingscodes. Had mijn zoontje en de buurjongen meegenomen als 2e en 3e persoon.
Actie is zo goed dat ik overweeg mijn vrouw er nog eens 2 te laten halen.
Actie is zo goed dat ik overweeg mijn vrouw er nog eens 2 te laten halen.
-
- Forum-lid HC
Haha .
De S-Works Turbo in 26mm dan neem ik aan?
De S-Works Turbo in 26mm dan neem ik aan?
Yeps. Ik zag overigens gisteren dat bij Belga wel degelijk tubeless banden lagen. Geen idee welke trouwens.
-
- Forum-lid HC
De 'gewone' Roubaix Pro doet wel mee, de 2Bliss zo te zien niet. Mocht dat zo zijn dan neem ik ook gewoon een setje Turbo's mee. Voor twee tientjes per band maakt het niets uit dat ze wat sneller slijten . Morgen maar even kijken of Plieger geopend is.havana schreef:Yeps. Ik zag overigens gisteren dat bij Belga wel degelijk tubeless banden lagen. Geen idee welke trouwens.
-
- Forum-lid HC
Is dit ook ergens online te krijgen?
-
- Forum-lid HC
De hele actie is bedoelt om je naar de officiele Specialized retailers te lokkenericpeters schreef:Is dit ook ergens online te krijgen?
Volgens mij hadden ze stormloop nooit verwacht.
@ericpeters
Nee. Het idee van de actie is juist de klant naar de winkel te lokken.
@ericpeters
Nee. Het idee van de actie is juist de klant naar de winkel te lokken.
-
- Forum-lid
Noorderkracht rij al specialized banden dus even wat gratis banden scoren bedankt voor info