Garmin Edge 1030
-
- Forum-lid HC
What makes the boat go faster?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wordt dat ding nog groter dan de 1000?
Less is bore
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Dat ligt eraan wat Garmin betaalt aan DC Rainmaker..
Vergelijk hem maar met soortgelijke mannen in de fotografiewereld als een Ken Rockwell en Steve Huff.
Vergelijk hem maar met soortgelijke mannen in de fotografiewereld als een Ken Rockwell en Steve Huff.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Er is absoluut een verschil tussen KR en DC hoor!!
DC benoemt alle zwakke punten gewoon. Je doet hem tekort als je hem met Ken vergelijkt.
DC benoemt alle zwakke punten gewoon. Je doet hem tekort als je hem met Ken vergelijkt.
Less is bore
DCR is best kritisch op Garmin. Ik vermoed dat hij eerder betaald krijgt door Wahoo dan door Garmin.
Overigens is het door zijn affiliate verdienmodel wel zo dat positieve reviews in zijn voordeel werken. Ongeacht het merk.
Overigens is het door zijn affiliate verdienmodel wel zo dat positieve reviews in zijn voordeel werken. Ongeacht het merk.
-
- Forum-lid
Ze worden allemaal betaald direct of via een omweg
dus
Links verwijderd, riekt naar spam
dat is niet gek, zelfs vereniging eigen huis krijgt fiks betaald voor hun 'advies'
dus
Links verwijderd, riekt naar spam
dat is niet gek, zelfs vereniging eigen huis krijgt fiks betaald voor hun 'advies'
Ik vind de nieuwe elementen van de 1030 nog geen aanleiding om over te stappen van de 1000 naar de 1030. Nog groter vind ik ook geen verstandige keuze. Was nog voldoende ruimte voor een groter scherm.
Het meest bijzondere vind ik dat de knoppen van bovenop zijn verplaatst naar de voorkant. Bij een montage met een k-edge kun je er dan waarschijnlijk niet erns bij!? En een k edge is nu niet erg ongebruikelijk.
Het meest bijzondere vind ik dat de knoppen van bovenop zijn verplaatst naar de voorkant. Bij een montage met een k-edge kun je er dan waarschijnlijk niet erns bij!? En een k edge is nu niet erg ongebruikelijk.
o'7o
Ik verwacht dat de 1030 eind deze maand op Eurobike in première zal gaan. Ik ben in ieder geval benieuwd. Alleen vrees ik een beetje de prijs. Garmin legt de financiële lat iedere keer weer hoger. Als ik straks een refurbished 1000 ontvang, bekijk ik het prijsverschil tussen een tweedehandse 1000, en de nieuwe 1030.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tdja.....de prijs. Kijk naar de Fenix5, gaat nergens meer over.
Less is bore