Marmotte 2018
Op 6 november opent de inschrijving voor La Marmotte 2018. Deze zal verreden worden op 8 juli, wederom op een zondag dus (net als vorig jaar).
Inschrijven kan via de website van Sportcommunication: http://www.sportcommunication.com/
Ik zal zelf niet aan de start staan, maar volg het topic toch graag
Inschrijven kan via de website van Sportcommunication: http://www.sportcommunication.com/
Tnx, ik ga zelf wel inschrijven. Weer toe aan wat extra doelenhavana schreef: ↑22 okt 2017 09:14 Op 6 november opent de inschrijving voor La Marmotte 2018. Deze zal verreden worden op 8 juli, wederom op een zondag dus (net als vorig jaar).
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
-
- Forum-lid
Ik ben ook van plan mee te doen. 'T zal mijn eerste deelname worden.
Even paar vraagjes?
- is het nodig om op 5 november 23.59u al voor de laptop te zitten om zeker te zijn van deelname?
- betreft de medische verklaring, moet je deze tijdens de inschrijving bij de hand hebben om kan deze nadien opgestuurd te worden?
Even paar vraagjes?
- is het nodig om op 5 november 23.59u al voor de laptop te zitten om zeker te zijn van deelname?
- betreft de medische verklaring, moet je deze tijdens de inschrijving bij de hand hebben om kan deze nadien opgestuurd te worden?
1. Zal geen storm lopen, aangezien er meer mensen mee mogen doen sinds vorig jaar én zondag ipv zaterdag wat toch afschrikt. Vorig jaar duurde het weken alvorens het uitverkocht was. De jaren daarvoor was het meestal binnen 24 uitverkocht maar toen deden er dus minder mensen mee + zaterdag.
2. Nee dat kan ook later en zelfs ter plekke nog. Je kan het ook niet doen, dan mag je wel meedoen maar doe je niet mee voor de prijzen.
2. Nee dat kan ook later en zelfs ter plekke nog. Je kan het ook niet doen, dan mag je wel meedoen maar doe je niet mee voor de prijzen.
-
- Forum-lid
@Havana ok bedankt voor de feedback
-
- Forum-lid
Jammer dat je niet mee gaat @havana. Ik denk na dit jaar: dat smaakt naar meer!
Helaas Michiel. Voor mij volgend jaar in principe geen cyclo. Ik zet er bewust bij "in principe" want fietsersbloed stroomt waar het niet gaan kan
Als ik een cyclo ga rijden is het zeker niet La Marmotte. Ik vind deze cyclo gewoon te druk geworden, de eerste bevoorrading was echt een chaos. Nu is dat op jouw niveau niet zo'n punt, maar voor een gewone sterveling als ik wel...
Als ik een cyclo ga rijden is het zeker niet La Marmotte. Ik vind deze cyclo gewoon te druk geworden, de eerste bevoorrading was echt een chaos. Nu is dat op jouw niveau niet zo'n punt, maar voor een gewone sterveling als ik wel...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Meet and greet in Zwitserland dan maar op 11-8?
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik ben benieuwd naar de route. Voor mij past ie dan weer perfect.
Less is bore
Idd La Marmotte is me ook te druk geworden.
En anders Alpenbrevet Platina
YFood !!!