correct aantal post's
Ik vraag me af wat er is gebeurd bij de weergave van mijn aantal geposte berichten.
Op 04.06 stond mijn aantal geposte berichten op 883.
Nu 39 posts later klimt mijn geposte berichten naar -----883.
Wat zou er hier misgelopen zijn?
Op 04.06 stond mijn aantal geposte berichten op 883.
Nu 39 posts later klimt mijn geposte berichten naar -----883.
Wat zou er hier misgelopen zijn?
Weer in het zelfde bedje ziek. Sinds enige tijd tikken mijn aantal geposte bijdragen niet meer aan.Ik weet niet hoelang dit nu al zo is maar merk het nu pas omdat ik uitkijk naar mijn jubileum post van 1000. volgende posts even doorgenomen :11/5-17/5-26,27,29 mei kregen allemaal het 967 aantal posts.Wie of wat is mij hier aan het pesten ? (deze opsomming is natuurlijk onvolledig)
Andere statistieken kloppen soms ook niet.
Zo zag ik voor een forumlid 'laatst actief' een datum in maart terwijl de persoon op die dag in mei nog gepost had.
Ik zie hetzelfde voor ottorongo:
'Laatst actief:23 jan 2018 22:48'
Voor anderen zoals mezelf klopt het dan weer wel?
Zo zag ik voor een forumlid 'laatst actief' een datum in maart terwijl de persoon op die dag in mei nog gepost had.
Ik zie hetzelfde voor ottorongo:
'Laatst actief:23 jan 2018 22:48'
Voor anderen zoals mezelf klopt het dan weer wel?
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Even los van het probleem van het meetellen of niet.
Volgens mij staat bij je profiel info bij een post altijd het aantal posts dat je op dat moment hebt, niet het aantal posts dat je had op het moment van posten.
Je ziet het bij nieuwe forumleden die een topic starten - vaak over een nieuwe fiets van 2.000 euro. Dan zie je ze 3x gereageerd hebben, dus staat aantal posts op 3, en dat zie je dan ook al bij hun startpost vermeld.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Dat laatste klopt inderdaad, bij al je berichten staat hoeveel posts je in totaal hebt.
Dat de berichtenteller en de 'laatst actief' datum niet goed staan klopt natuurlijk niet. Vreemd ook dat het niet bij iedereen fout gaat.
Ik heb net aan de admin-kant op de knop ' berichten synchroniseren' en 'berichtentellers synchroniseren' geklikt en de cache geleegd. Ik zag wel wat veranderen in de totalen, maar Ottorongo heeft nog steeds 968 posts en is volgens het forum in januari voor het laatst actief geweest.....weird
@Ottorongo, wil je hieronder nog even reageren. Ben benieuwd of je naar 969 gaat.
Als dat niet zo is zal ik die toiletjuffrouw nog eens vragen een blik op de database te werpen
Dat de berichtenteller en de 'laatst actief' datum niet goed staan klopt natuurlijk niet. Vreemd ook dat het niet bij iedereen fout gaat.
Ik heb net aan de admin-kant op de knop ' berichten synchroniseren' en 'berichtentellers synchroniseren' geklikt en de cache geleegd. Ik zag wel wat veranderen in de totalen, maar Ottorongo heeft nog steeds 968 posts en is volgens het forum in januari voor het laatst actief geweest.....weird
@Ottorongo, wil je hieronder nog even reageren. Ben benieuwd of je naar 969 gaat.
Als dat niet zo is zal ik die toiletjuffrouw nog eens vragen een blik op de database te werpen