Het grote mancave/paincave topic
Post hier foto's van uw mancave/paincave.
Brengt me meteen op een belangrijk definitieprobleem: wat is volgens het fietsforum eigenlijk het verschil tussen een mancave en een paincave?
Foto's van de mijne volgen...
Brengt me meteen op een belangrijk definitieprobleem: wat is volgens het fietsforum eigenlijk het verschil tussen een mancave en een paincave?
Foto's van de mijne volgen...
Een mancave is de plek waar je je fietsen en je fietsonderdelen bewaart en het laboratoire waar je sleutelwerkje uitvoert.
Een paincave lijkt me het zweethok waar je takst of zwift. (Zinloze bezigheid, maar da's een ander verhaal).
Een paincave lijkt me het zweethok waar je takst of zwift. (Zinloze bezigheid, maar da's een ander verhaal).
- Sweety2008
- Forum-lid
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dam’n, we hebben Sylvana undercover op het forum. Een puur mannentopic mag weer niet
Less is bore
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
De mancave is die ruimte die we allemaal willen hebben, maar niet gerealiseerd krijgen? Met een jukebox, koelkast met bier, barretje, fietsen, een halve Harley waar aan "gesleuteld" wordt, tegenwoordig aangevuld met een fatsoenlijk espresso apparaat, chesterfield bank. Liefst in een halve kelder.
Helaas niets van dit alles bij mij thuis, over een paar maanden wel een fatsoenlijke garage aan huis.
Helaas niets van dit alles bij mij thuis, over een paar maanden wel een fatsoenlijke garage aan huis.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Een mancave heb ik wel maar een paincave niet want fietsen op een tacx lukt mij gewoon niet bleh
Ga nog liever in de regen naar buiten
Heb dan niet zoals mark beschreven maar wel een fatsoenlijke simrace opstelling met VR waar normale mensen hun eetkamer hebben en een thuis bioscoop in de woonkamer
Ga nog liever in de regen naar buiten
Heb dan niet zoals mark beschreven maar wel een fatsoenlijke simrace opstelling met VR waar normale mensen hun eetkamer hebben en een thuis bioscoop in de woonkamer
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Ik woon tijdelijk in een huurhuis, qua mancave / paincave mag ik echt niet klagen.
2008 en 2009 elk weekend in het echt geraced en trackday wagen kopen is 1 maar rijden en onderhouden is een kostbare aangelegenheid en dan moet je niet wat kapot rijden want dan wordt het echt duur
Dit kost zeker best serieus geld maar je hebt er jaren plezier van en een mens moet een hobby hebben toch.
Mooie fiets zelfde verhaal , kost wat maar je hebt er lang plezier van
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike