koga wielen
Dat zijn wielen van koga zelf.
Wat betreft stijfheid, sterkte etc. kan ik je er weinig over vertellen, maar als er rood velglint omheen zit kan ik je aanraden die te vervangen. Koga zelf wil het zelf nog niet via garantieregeling vergoeden geloof ik, maar het is echt een slecht te dun lint.
Wat betreft stijfheid, sterkte etc. kan ik je er weinig over vertellen, maar als er rood velglint omheen zit kan ik je aanraden die te vervangen. Koga zelf wil het zelf nog niet via garantieregeling vergoeden geloof ik, maar het is echt een slecht te dun lint.
Ik heb ze net, en idd met rood velglint. Bedankt voor de tip, ik zal het vervangen. Ik heb er nog maar 50 km mee gereden, dus veel kan ik nog niet vertellen, ze voelen iig strak en snel aan. Gewicht is 674 voor, 942 achter. setje weegt 1616 gram zonder snelspanners. De snelspanners wegen trouwens 113g. Al met al, onverwacht, lichter dan mijn easton circuits, maar of ze net zo stevig zijn? De tijd zal het leren.
Ik heb deze wielen nu >3000km , bevallen uitstekend, ook berg af op volle snelheid. Alleen nu ontdekte ik een klein 'scheurtje'in het voorwiel waar de velg aan elkaar gezet is. Je voelt het met remmen. Iemand dit al eerder meegemaakt?
Koga Full Carbon Team Edition Ultegra
Trek 6700 SLX
Trek 6700 SLX