Sigma Rox 12.0
- alliance_0
- Forum-lid
Nieuw vanaf vandaag verkrijgbaar https://www.futurumshop.nl/sigma-sport- ... rijs.phtml
Ik ga deze even in de gaten houden.
Ik ga deze even in de gaten houden.
Laatst gewijzigd door alliance_0 op 04 jun 2018 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.
- alliance_0
- Forum-lid
Kopen zeker ook nog niet €400 idd aan de prijzige kant. Eerst ook maar eens even wat gebruikersreviews afwachten.
Zoals altijd is DCR een van de eerste: https://www.dcrainmaker.com/2018/06/sig ... eview.html
Samenvatting: goed ding, wel erg groot (groter dan de Edge 1030) en mist wat features zoals apps.
Samenvatting: goed ding, wel erg groot (groter dan de Edge 1030) en mist wat features zoals apps.
Geen connectiviteiteit met je telefoon + een enorme bezel. Showstoppers IMHO.
Bikester heeft 'm vandaag ook online staan. Met 15% korting toch 6 tientjes eraf. Helaas alleen nog maar in wit (de kale uitvoering). Dus nog maar even wachten op de zwarte.
Wat bedoel je met connectiviteit met jouw telefoon? De rit wordt achteraf via wifi of BT toch naar de Sigma app verzonden? Of bedoel je dat niet?
Wat bedoel je met connectiviteit met jouw telefoon? De rit wordt achteraf via wifi of BT toch naar de Sigma app verzonden? Of bedoel je dat niet?
Ride bikes, not tanks!
Ding heeft geen verbinding met je smartphone. Dat betekent dat de rit NIET automatisch wordt geüpload indien het apparaat geen wifi-verbinding heeft. Niet ondenkbaar als je bijvoorbeeld in een hotel zit met een wifi-met-inlogpagina.
Dat betekent ook dat je GEEN notificaties SMS/telefoontjes doorkrijgt op je scherm. Ook heb je geen livetracking.
Een eventuele companion app kan alleen praten met de telefoon als beide apparaten via WIFI verbonden zijn. Erg omslachtig dus, zit je dan in een hotel moet je een hotspot van je telefoon maken i.p.v. gewoon via BT te verbinden.
Vind het maar weer een matige review van Ray. Hij is wel erg weinig kritisch over de minpunten en vermeldt ook niets over de werkelijke accuduur.
Dat betekent ook dat je GEEN notificaties SMS/telefoontjes doorkrijgt op je scherm. Ook heb je geen livetracking.
Een eventuele companion app kan alleen praten met de telefoon als beide apparaten via WIFI verbonden zijn. Erg omslachtig dus, zit je dan in een hotel moet je een hotspot van je telefoon maken i.p.v. gewoon via BT te verbinden.
Vind het maar weer een matige review van Ray. Hij is wel erg weinig kritisch over de minpunten en vermeldt ook niets over de werkelijke accuduur.
Was me ook opgevallen. Bij de Karoo had hij klachten over de grootte van het toestel, dit ding is even groot (met een kleiner scherm) en geen klachten.
Al die cannabis in Amsterdam heeft hem 'mellow' gemaakt
Voor mij in ieder geval een no-go omdat ie zo vreselijk groot is.
Al die cannabis in Amsterdam heeft hem 'mellow' gemaakt
Voor mij in ieder geval een no-go omdat ie zo vreselijk groot is.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik zie die mooie upgrade niet echt. Zie betoog Havana. Anno 2018 zijn die verbindingsbeperkingen echt een showstopper.
Less is bore
Ik heb geen behoefte aan koppeling met mijn telefoon. Ieder heeft zo te zien andere wensen.daniel1975 schreef: ↑05 jun 2018 18:37 Ik zie die mooie upgrade niet echt. Zie betoog Havana. Anno 2018 zijn die verbindingsbeperkingen echt een showstopper.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Niet persoonlijk naar jou bedoeld, maar je zult een van de weinigen zijn die dat in dat prijssegment niet willen.
Alleen al daarom beperken ze hun markt enorm.
Alleen al daarom beperken ze hun markt enorm.
Less is bore