Strava werkt mijn PR's niet meer bij
Mijn vader heeft net hetzelfde probleem. Ik heb al geprobeerd om bij de schroefsleutel prestaties van de activiteit te verversen en de garmin te resetten in garmin express. Beide helpen althans niet... Ik zou graag ook de oplossing willen weten...
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
check even bericht in het strava topic, van 23 okt. iets met privacy aanpassingen en settings:
viewtopic.php?f=21&t=49218&hilit=strava+tips&start=2532
viewtopic.php?f=21&t=49218&hilit=strava+tips&start=2532
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Heb sinds enkele dagen hetzelfde probleem.
Zijn er momenteel meerderen sie dit probleem ondervinden?
Best frustrerend, 3 KOM's behaald en staan niet in klassement.
Heb segmenten en volledige activiteitprestaties al ververst en dit helpt alvast niet.
En mijn privacy instelling staat openbaar voor "iedereen"
Heb segmenten en volledige activiteitprestaties al ververst en dit helpt alvast niet.
Facta, non verba!
Bij verborgen segmenten misschien ?iceman2 schreef: ↑10 mei 2020 12:40 Heb sinds enkele dagen hetzelfde probleem.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Tijdens de corona crises worden vlgns mij geen KOM klassementen etc. bijgehouden, uitgangspunt vlgns Rutte is dat je wel beweegt maar niet tot het 'uiterste' gaat.iceman2 schreef: ↑10 mei 2020 12:40 Heb sinds enkele dagen hetzelfde probleem.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Kan aan je privacy instelling liggen.
Bij mij staat er altijd het volgende bij
Alleen je volgers kunnen deze activiteit bekijken. De activiteit wordt niet weergegeven in segmentklassementen en wordt mogelijk niet meegeteld voor bepaalde uitdagingen.
Bij mij staat er altijd het volgende bij
Alleen je volgers kunnen deze activiteit bekijken. De activiteit wordt niet weergegeven in segmentklassementen en wordt mogelijk niet meegeteld voor bepaalde uitdagingen.
o'7o