Vandaag (weer) niet gefietst in 2019
Afgelopen week maar twee van de gebruikelijke 4 of 5 keer de fiets gepakt voor woon-werk verkeer.
Vanwege kleine medische ingreep schiet ook de komende week er helemaal bij in, want : "fietsverbod"
Ik vrees dat dit het komende jaar niet voor het laatst zal zijn.
Ten opzichte van vorig jaar rond deze tijd nu meer km's gefietst dan toen, maar weet niet of dat ook zal gelden voor het resultaat einde 2019.
Vanwege kleine medische ingreep schiet ook de komende week er helemaal bij in, want : "fietsverbod"
Ik vrees dat dit het komende jaar niet voor het laatst zal zijn.
Ten opzichte van vorig jaar rond deze tijd nu meer km's gefietst dan toen, maar weet niet of dat ook zal gelden voor het resultaat einde 2019.
Bianchi Intenso
Koppie Coppi
Koppie Coppi
- Sweety2008
- Forum-lid
Voor mij ook. Ik heb op dit moment een probleem met mijn rug. Heel veel pijn, raar genoeg kan ik wel mijn hardlooptraining doen maar de positie op de racefiets dat gaat op dit moment helemaal niet.
Ghost Nivolet 6LC
Vandaag ook weer met de auto naar kantoor, zoals zo vaak de afgelopen maand. Ook nu weer vanwege bezoek aan ziekenhuis in de middag. Om toch nog wat uren te maken ga ik dan maar met de auto.
Geldt voor morgen ook weer. Ondanks diagnose prostaatkanker wordt het de komende tijd wat die bezoeken betreft wat rustiger. Behandeling is gestart en dat moet zijn tijd hebben. Maar gelukkig geen beperkingen opgelegd gekregen wat betreft fietsen. Wat het verder allemaal met me zelf doet is nog onzeker
Geldt voor morgen ook weer. Ondanks diagnose prostaatkanker wordt het de komende tijd wat die bezoeken betreft wat rustiger. Behandeling is gestart en dat moet zijn tijd hebben. Maar gelukkig geen beperkingen opgelegd gekregen wat betreft fietsen. Wat het verder allemaal met me zelf doet is nog onzeker
Bianchi Intenso
Koppie Coppi
Koppie Coppi
-
- Forum-lid
Sterkte, jepickx!
- robbebopper
- Forum-lid HC
Jepickx, veel sterkte de komende tijd.
- Sweety2008
- Forum-lid
Wouw heftig. Veel sterkte de komende tijd.
Ghost Nivolet 6LC
Heftig allemaal, veel sterkte de aankomende tijd.jepickx schreef: ↑02 mei 2019 21:16 Vandaag ook weer met de auto naar kantoor, zoals zo vaak de afgelopen maand. Ook nu weer vanwege bezoek aan ziekenhuis in de middag. Om toch nog wat uren te maken ga ik dan maar met de auto.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Dank voor alle reacties.
Het is overigens niet zo dat ik me ziek voel of zo (nu niet). het zit eigenlijk vooral tussen je oren.
Maar dat heeft natuurlijk ook wel zijn impact. En de omgeving niet te vergeten.
Hoop deze week in elk geval weer 4 dagen woon-werk te kunnen doen.
Het is overigens niet zo dat ik me ziek voel of zo (nu niet). het zit eigenlijk vooral tussen je oren.
Maar dat heeft natuurlijk ook wel zijn impact. En de omgeving niet te vergeten.
Hoop deze week in elk geval weer 4 dagen woon-werk te kunnen doen.
Bianchi Intenso
Koppie Coppi
Koppie Coppi