Ik heb vorige week gekocht de : Elite Trainer Qubo Digital Pack Smart B+.
Heb bij Zwift account aangemaakt. Op dit account kan ik inloggen hij koppelt; power source, hartsensor, candence en contrallable. Als ik wil deelnemen aan een rit zie ik mijn naam rechts in het scherm staan. Links boven zie ik mijn hartslag en omwentelingen echter mijn digitale ik komt niet in beweging. Maakt niet uit welke rit het poppetje blijft staan en komt geen meter in beweging. Wat is er aan de hand? Waarom werkt dit niet bij mij?
Bij voorbaat hartelijk dank voor het meedenken !
Zwift: poppetje komt niet in beweging
Zie je ook hoeveel watt je trapt? Ik vermoed van niet?
Als dat niet het geval is zou ik eens kijken bij de instellingen van power source en controllable.. Eens opnieuw verbinding maken..
En met wat gebruik je zwift? Met de apple tv kun je maar 2 BT devices aansluiten, mss is dat het probleem? Dan ga je of je HR sensor of je cadence sensor niet via de apple tv moeten verbinden maar via de zwift companion app.
Als dat niet het geval is zou ik eens kijken bij de instellingen van power source en controllable.. Eens opnieuw verbinding maken..
En met wat gebruik je zwift? Met de apple tv kun je maar 2 BT devices aansluiten, mss is dat het probleem? Dan ga je of je HR sensor of je cadence sensor niet via de apple tv moeten verbinden maar via de zwift companion app.
-
- Forum-lid
Als je bij Power Source en Controllable Trainer meerdere opties hebt, kies dan voor degene met FE-C in de naam.