Verwarming voor schuur
Heb een schuur waarin ik in de winter ook zwift. Oppervlakte ong 10m2
Te koud om de winter om zomaar te gaan fietsen, maar na 20 minuutjes prima opgewarmt door lichaamswarmte. Wil er dus eigenlijk een heel klein kacheltje in hebben om de vrieskou te kunnen verdrijven en te voorkomen dat m'n bidon bevriest.
Staan er zo 100 op bol.com uiteraard, maar misschien heeft iemand hier een goede tip of ervaring.. Dan hoor ik het graag
Te koud om de winter om zomaar te gaan fietsen, maar na 20 minuutjes prima opgewarmt door lichaamswarmte. Wil er dus eigenlijk een heel klein kacheltje in hebben om de vrieskou te kunnen verdrijven en te voorkomen dat m'n bidon bevriest.
Staan er zo 100 op bol.com uiteraard, maar misschien heeft iemand hier een goede tip of ervaring.. Dan hoor ik het graag
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik kreeg met dit de tent op temperatuur terwijl het gras wit was van de rijp dit voorjaar op de camping. Meer dan genoeg voor jouw doel lijkt mij.
https://www.obelink.nl/eurom-safe-t-hea ... ppEALw_wcB
Less is bore
Ik had het ook over de winter.. Tis pas herfst.. Maar merci voor deze bijdrage op geen enkel onderdeel van m'n vraag
Fiets gewoon buiten. 12 maanden per jaar. Maar heb ook jonge kinderen, dus moet gewoon ook soms savonds thuis zijn. Is dat voldoende legitimering voor mijn vraag?!
Dit soort ervaringen heb ik wat aan. Mooi prijsje ook. Merci!daniel1975 schreef: ↑17 nov 2020 17:24 Ik kreeg met dit de tent op temperatuur terwijl het gras wit was van de rijp dit voorjaar op de camping. Meer dan genoeg voor jouw doel lijkt mij.
Ik had vroegah een gevelkachel op gas in mijn garage hangen. Gekocht voor een paar tientjes op MP.
De waakvlam was voldoende om de vorst uit de schuur te houden.
Ok, moet je wel gas in de schuur hebben,
Voor die paar tientjes is het kacheltje van Daniek een mooie oplossing denk ik..
De waakvlam was voldoende om de vorst uit de schuur te houden.
Ok, moet je wel gas in de schuur hebben,
Voor die paar tientjes is het kacheltje van Daniek een mooie oplossing denk ik..
Ook hier staat de Tacx in een onverwarmd tuinhuisje. Ik begin gewoon met een vest aan en een muts op (kale kop) en doe die na 10 minuten uit. Misschien ook iets voor jou?
Vorig jaar ook gedaan zo. En werkt inderdaad wel.. Maar wel erg koud ook in korte broek. Plus je zweet dus voelt warm, maar als ik ga douchen voel ik dat m'n lijf toch erg koud is dan. Intern opgewarmd, maar je huid toch erg koud door de ventilator en omgevingstemp.
En voor die 2 tientjes wel de moeite waard om eens te proberen of dit de 'bite' er een beetje af kan halen. Voor 75euro ofzo, had ik inderdaad wel even gewoon de tandjes op elkaar gehouden zoals afgelopen winter
-
- Forum-lid
Ik gebruik sinds kort een terrasverwarmer in de garage. Zoiets:
Dit bevalt mij beter dan de ventilatorkachel die ik daarvoor had: als de terrasverwarmer aanzet voel je direct de warmte en bovendien maakt ie geen geluid. Qua aanschafprijs en stroomverbruik zit er niet veel verschil in. Aanradertje wat mij betreft!
Dit bevalt mij beter dan de ventilatorkachel die ik daarvoor had: als de terrasverwarmer aanzet voel je direct de warmte en bovendien maakt ie geen geluid. Qua aanschafprijs en stroomverbruik zit er niet veel verschil in. Aanradertje wat mij betreft!