Broek voor lange mensen met lange benen
Hi,
Ik merk dat de broeken die ik in bezit heb wat aan de krappe kant worden qua lengte. Als de winterkilo's er nog aanzitten dan zorgen de bovenbenen er voor dat de broek op zijn plaats blijft zitten.
Nu we weer zijn opstarten en de bovenbenen wat slanker worden gaan de broeken wat opkruipen.
Een kleine maat is volgens mij ook geen optie want dan wordt het bovenstuk te klein.
Kennen jullie merken die broeken hebben voor lange mensen (ben zelf 196cm) met lange pijpen die tot net boven de knie komen? Merken die ik nu draag zijn Castelli en Sportful.
Ik merk dat de broeken die ik in bezit heb wat aan de krappe kant worden qua lengte. Als de winterkilo's er nog aanzitten dan zorgen de bovenbenen er voor dat de broek op zijn plaats blijft zitten.
Nu we weer zijn opstarten en de bovenbenen wat slanker worden gaan de broeken wat opkruipen.
Een kleine maat is volgens mij ook geen optie want dan wordt het bovenstuk te klein.
Kennen jullie merken die broeken hebben voor lange mensen (ben zelf 196cm) met lange pijpen die tot net boven de knie komen? Merken die ik nu draag zijn Castelli en Sportful.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik heb dit jaar voor het eerst maatje 2 met +10cm extra lengte. Ben 1m80 en zit perfect. Zit qua lengte vergelijkbaar als deze:amclassic-fan schreef: ↑04 mar 2021 13:42En dan maatje 2 moeten kiezen omdat het anders te breed is? Dan weet je zeker dat het niet lang genoeg is.
-
- Forum-lid
Assos heeft maat XLG. Die valt wat langer. Ik vind dat heerlijk zitten. Maar dan moet je wel breed genoeg zijn voor maat XL.
(Ben 1.98 en 90 kg)
(Ben 1.98 en 90 kg)
Bedankt heren, voldoende opties zo te zien.
Zelf ben ik erg te spreken over het TC Pro zeem van Sportful en dus probeerde het een beetje in die hoek te zoeken. Maar die pijpen zijn in mijn beleving niet lang genoeg.
Dus mss is een uitstapje naar een ander merk niet eens zo'n gekke gedachte, vandaar dit topic.
Bedankt nogmaals voor jullie suggestie.
Zelf ben ik erg te spreken over het TC Pro zeem van Sportful en dus probeerde het een beetje in die hoek te zoeken. Maar die pijpen zijn in mijn beleving niet lang genoeg.
Dus mss is een uitstapje naar een ander merk niet eens zo'n gekke gedachte, vandaar dit topic.
Bioracer heeft diverse modellen die met een 4cm langere pijp zijn te bestellen.amclassic-fan schreef: ↑04 mar 2021 13:42En dan maatje 2 moeten kiezen omdat het anders te breed is? Dan weet je zeker dat het niet lang genoeg is.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Assos heeft nu een nieuwe broek, de Mille GTS. Deze is standaard 3cm langer dan de standaard Assos broeken.
Ik zie trouwens dat dit nergens expliciet genoemd wordt, maar is dus wel zo.
(toevallig te horen gekregen.bij recente producttraining Assos)
Ik zie trouwens dat dit nergens expliciet genoemd wordt, maar is dus wel zo.
(toevallig te horen gekregen.bij recente producttraining Assos)
Vergelijkbaar, de fiandre pro bibtight zitten perfect qua lengte. Ook de Sportful Bodyfit Pro Ltd Bibshort zitten erg goed qua lengte. Heb van beide XL of XXLfabber schreef: ↑04 mar 2021 17:34 Bedankt heren, voldoende opties zo te zien.