Watertappunten
- alliance_0
- Forum-lid
Je zou dat ook zelf even op kunnen zoeken! Je vraag hier stellen kostte meer tijd dan dat je nodig had om het antwoord te vinden!
ook goed veel tijd verspild met jouw gezaag te posten.alliance_0 schreef: ↑08 mei 2021 11:06 Je zou dat ook zelf even op kunnen zoeken! Je vraag hier stellen kostte meer tijd dan dat je nodig had om het antwoord te vinden!
Maatregelen veranderen en artikels van letterlijk een jaar geleden vertrouw ik niet.

In Zuid-Limburg zijn ze (recent zelf ondervonden) gewoon open.
De punten van Brabant water zijn per gemeente wel/niet open en info is onduidelijk te vinden.
De reden die wordt opgegeven voor afsluiten van punten is werkelijk idioot, door het opengooien van die dingen voorkom je toch juist dat mensen (onnodig) tankstations of winkels binnen moeten om aan wat water te komen.
De punten van Brabant water zijn per gemeente wel/niet open en info is onduidelijk te vinden.
De reden die wordt opgegeven voor afsluiten van punten is werkelijk idioot, door het opengooien van die dingen voorkom je toch juist dat mensen (onnodig) tankstations of winkels binnen moeten om aan wat water te komen.
Alright, bedankt voor de bevestiging!LethalP schreef: ↑08 mei 2021 12:16 In Zuid-Limburg zijn ze (recent zelf ondervonden) gewoon open.

Ow?!alliance_0 schreef: ↑08 mei 2021 11:06 Je zou dat ook zelf even op kunnen zoeken! Je vraag hier stellen kostte meer tijd dan dat je nodig had om het antwoord te vinden!
En waar vind je actuele info dan??!!
+1LethalP schreef: ↑08 mei 2021 12:16 In Zuid-Limburg zijn ze (recent zelf ondervonden) gewoon open.
De drukknoppen bij verkeerslichten werden ook niet afgedekt ivm corona. Zonder onderzoek weet ik nu al dat dat meer kans op overdracht geeft dat watertapjes.
Dogma F
Die watertap punten waren afgesloten niet vanwege corona, maar vanwege vorst. Ik sprak toevallig een monteur die net in Bodegraven zo'n ding weer had aangesloten. Een beetje vorst aan de grond en het leiding werk vriest kapot. Het volgens hem nogal precair spul. En ze moeten een voor een door een monteur weer worden aangesloten.
Het is dus maar net of ze al langs geweest zijn of niet.
Live fast; die young. mijn blog
-
- Forum-lid HC
Het is vaak simpeler dan je denkt. Google watertappunten en je krijgt:
https://drinkwaterkaart.nl/waar-kan-ik- ... er-tappen/
https://drinkwaterkaart.nl/waar-kan-ik- ... er-tappen/
In dit geval niet. De gemeente heeft ze bewust door Covid laten afsluiten, ook in afgelopen zomerperiode.rob74 schreef: ↑08 mei 2021 13:52 Die watertap punten waren afgesloten niet vanwege corona, maar vanwege vorst. Ik sprak toevallig een monteur die net in Bodegraven zo'n ding weer had aangesloten. Een beetje vorst aan de grond en het leiding werk vriest kapot. Het volgens hem nogal precair spul. En ze moeten een voor een door een monteur weer worden aangesloten.