Fietslicht voor onder hide my bell
-
- Forum-lid
Hi allemaal,
Ik ben opzoek naar fietslicht voor op mijn Canyon Ultimate disc .
Ik heb ondertussen nog geen lampjes maar ben wel opzoek naar iets dat op mijn hide my bell past, aangezien op een aero stuur iets monteren nogal lastig is.
De hide my bell variant is er een die onder mijn stuur vast wordt gezet.
Kunnen jullie mij op weg helpen met wat voor licht er onder mijn hide my bell past ?
Alvast bedankt !
Ik ben opzoek naar fietslicht voor op mijn Canyon Ultimate disc .
Ik heb ondertussen nog geen lampjes maar ben wel opzoek naar iets dat op mijn hide my bell past, aangezien op een aero stuur iets monteren nogal lastig is.
De hide my bell variant is er een die onder mijn stuur vast wordt gezet.
Kunnen jullie mij op weg helpen met wat voor licht er onder mijn hide my bell past ?
Alvast bedankt !
Hide My Bell heeft ook een adapter stukje war je lichten met een elastiek kan aan bevestigen.
En dan kan eigenlijk eender welk licht denk ik.

En dan kan eigenlijk eender welk licht denk ik.

- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
En als je toch iets zoekt wat om zo'n beetje elke vorm heen past.
De lezyne drive lampen (veel uitvoeringen van)
En die kan je nog draaien ook, dus of je die nu op een stuur, voorvork, aerobar, of waar ook monteert, je krijgt hem altijd naar voren gericht:
https://www.mantel.com/lezyne-micro-dri ... -fietslamp
De lezyne drive lampen (veel uitvoeringen van)
En die kan je nog draaien ook, dus of je die nu op een stuur, voorvork, aerobar, of waar ook monteert, je krijgt hem altijd naar voren gericht:
https://www.mantel.com/lezyne-micro-dri ... -fietslamp
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
-
- Forum-lid HC
Het probleem in mijn ogen hiermee is, dat de lamp dan altijd op zijn kop hangt. Daardoor is de straal niet optimaal op de weg en hebben de overige weggebruikers hier onbedoeld hinder van. Daarom monteer ik mijn lamp altijd normaal rechtop.
Dan heb je deze nodig:
https://nl.aliexpress.com/item/10050032 ... 2e0eLfWt2d

Kop kan draaien zodat ie onder de Garmin nog steeds 'recht' hangt
(tip van Hayes in een ander topic)
https://nl.aliexpress.com/item/10050032 ... 2e0eLfWt2d

Kop kan draaien zodat ie onder de Garmin nog steeds 'recht' hangt
(tip van Hayes in een ander topic)

- Desertstorm
- Forum-lid
Heb zelf ook een ultimate disc met hidemybell voor m'n wahoo.
Gebruik altijd een lezyne lamp die ik gewoon op mn stuur monteer. kan aan de bovenkant of aan de onderkant. Is toch een prettiger idee dan zo'n toch vrij forse lamp (1100xl) aan de hidemybell te hangen.
Daarnaast idd het argument dat je - wanneer je de lamp ondersteboven monteert - gauw andere weggebruikers in het gezicht schijnt.
Gebruik altijd een lezyne lamp die ik gewoon op mn stuur monteer. kan aan de bovenkant of aan de onderkant. Is toch een prettiger idee dan zo'n toch vrij forse lamp (1100xl) aan de hidemybell te hangen.
Daarnaast idd het argument dat je - wanneer je de lamp ondersteboven monteert - gauw andere weggebruikers in het gezicht schijnt.
"Van wat aanrotzooien leer je vaak het meest."
Ligt maar net aan wat voor lamp het is;
Ik heb zelf die Cateye Volt300 die toevallig ook in de door mij geposte afbeelding staat;
Deze heeft onder en boven exact dezelfde uitstulping om de lichtbundel af te platten.
Maakt voor andere weggebruikers dus geen fluit uit of je hem wel of niet op de kop monteert.
Ik heb zelf die Cateye Volt300 die toevallig ook in de door mij geposte afbeelding staat;
Deze heeft onder en boven exact dezelfde uitstulping om de lichtbundel af te platten.
Maakt voor andere weggebruikers dus geen fluit uit of je hem wel of niet op de kop monteert.
Laatst gewijzigd door RKN op 06 okt 2021 12:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Ziet er zeer netjes uitRKN schreef: ↑06 okt 2021 12:38 Ligt maar net aan wat voor lamp het is;
Deze heeft onder en boven exact dezelfde uitstulping om de lichtbunder af te platten.

Op mijn Trek Emonda ziet het er zo uit, BBB set icm de Hide my Bell
Ondanks dat lamp wel op zijn kop hangt kan ik em eigen wel afstellen dat ie dus naar beneden schijnt en het wegdek verlicht, daarbij kan ik de lamp ook in veel verschillende standen zetten qua felheid en zelfs knipperend indien gewenst.

Gekozen voor de GoPro Style adapter
met daaraan de GoMount van BBB

Resultaat:

Ondanks dat lamp wel op zijn kop hangt kan ik em eigen wel afstellen dat ie dus naar beneden schijnt en het wegdek verlicht, daarbij kan ik de lamp ook in veel verschillende standen zetten qua felheid en zelfs knipperend indien gewenst.

Gekozen voor de GoPro Style adapter

met daaraan de GoMount van BBB

Resultaat: