fietsonderbroek MET gulp.
Gulp??? eentje met rits bedoel je??? Gewoon een broek met bretelskopen en dan als je moet even de elastische voorkant naar beneden houden... snap werkelijk het nut niet van een gulp...
Oh ja, het is geen onderbroek mag ik hopen maar een gewone broek waar niks meer overheen gaat???
Oh ja, het is geen onderbroek mag ik hopen maar een gewone broek waar niks meer overheen gaat???
is dit echt een serieuze vraag?
ik moet er namelijk echt hard om lachen...
ik moet er namelijk echt hard om lachen...
Er is een reden dat er geen gulp zit in fietsbroeken, lijkt me niet echt fijn om met je zaakje lange tijd op iets van een rits te zitten. Bovendien, waarom? Zoals hierboven al gezegd is, een normale (fiets)broek kun je eenvoudig naar beneden drukken.
- plantagenet
- Forum-lid
Wat ook goed gaat: linker (of rechter) pijp omhoog trekken en dan de hond uitlaten; gaat prima. Een fietsbroek is dermate elastisch dat ik het nut van een gulp ook niet kan bedenken (PS. dit geldt natuurlijk alleen voor de korte fietsbroek
)

Weer of geen weer....één van twee is er altijd
- jeroenkuiper
- Forum-lid
Arepol schreef:Je hebt onderkleding waar een zeem in zit (die je dus onder je normale spijkerbroek zou kunnen dragen), maar dit soort technische/sport kleding heeft (bij mijn weten) nooit een gulp.
+1
Het voordeel v/d gulp ontgaat me ook volkomen. In mijn reguliere ondergoed heb ik ook geen gulp...
Verder inderdaad met afstand de beste binnenkomer van het jaar. :p
- plantagenet
- Forum-lid
Wouter J schreef:Plantagenet schreef:(...) PS. dit geldt natuurlijk alleen voor de korte fietsbroek![]()
spreek voor jezelf!
... iemand moest hem inkoppen, niet?
jaja....had hem inderdaad wel verwacht

Weer of geen weer....één van twee is er altijd