Ook ik heb gekampeerd, van m’n vierde tot m’n tweeënvijftigste. Altijd veel gelachen - vrienden gemaakt - vakantie liefjes gehad in mn pubertijd. Van de Paradiso klapkar naar de Combicar vouwwagen naar een tent op Terschelling , en later met de Fendt caravan naar het Meer van Annecy.
Steeds iets luxer en meer modern. Maar de rit van Nederland naar het Gardameer toen ik 4 of 5 was staat me nog bij. Met z’n zessen in een Simca stationwagen ( oma’s moesten ook mee ) over de Brennerpas naar het Gardameer met de Paradiso. 5 uur file : ik zie mn vader nog vloeken met een zware VanNelle in zn mond. Toen ik 10 of 11 was mocht ik z’n shjaggies draaien en aansteken als ie aan het rijden was

Maar ook deze krasse knar vindt het leuk om een goede B&B te bezoeken zoals laatst op de Veluwe of gisteren nog met mijn zoon in Oudenaarde.. aermoe is mij niet vreemd - klooien zeker ook niet , maar nu wat meer luxe …. Heerlijk

Wat uit de oude doos.
Italië 1972 of zo, m'n broer op de voorgrond.

BBQ plaats op de camping 1980 Vias Frankrijk - Pa was lekker bezig. BBQ-en op hout van de wijnranken.

Vakantie liefde 1982 of zo Vias - Frankrijk

Noorwegen 2003

Terschelling 2007

Frankrijk 2013