Racefiets op Zwift Hub smarttrainer staat beetje scheef
Hoi,
Gelukkige eigenaar nu van de Zwift Smart Hub,
alleen valt me op dat de fiets ongeveer 2 graden uit het lood staat. De vloer ligt overigens gewoon wel recht:-P
Heeft iemand idee wat er mis kan zijn gegaan? Hoop dat er wijze koppen dit lezen want ik snap het niet....
Gelukkige eigenaar nu van de Zwift Smart Hub,
alleen valt me op dat de fiets ongeveer 2 graden uit het lood staat. De vloer ligt overigens gewoon wel recht:-P
Heeft iemand idee wat er mis kan zijn gegaan? Hoop dat er wijze koppen dit lezen want ik snap het niet....
De fiets heeft thru axles lijkt het, al is de foto niet echt duidelijk . Met een snelspanner kan ik me nog voorstellen dat de fiets scheef zit, maar met een as lijkt me dat lastig.
Heb je een lange waterpas? Dan zou ik deze eens langs het voorwiel houden om te zien hoe groot de afwijking idd is!
Heb je een lange waterpas? Dan zou ik deze eens langs het voorwiel houden om te zien hoe groot de afwijking idd is!
Dank voor deze reactie.
Inderdaad heeft deze steekassen.
De afwijking is digitaal rond de 2 graden, ik heb met zwift nog een gesprek gehad en zijn hadden niet direct een verklaring/oplossing.
Op oude forums komt dit probleem (leaning bike) ook wel terug maar ook daar word ik niet wijzer van.
Inderdaad heeft deze steekassen.
De afwijking is digitaal rond de 2 graden, ik heb met zwift nog een gesprek gehad en zijn hadden niet direct een verklaring/oplossing.
Op oude forums komt dit probleem (leaning bike) ook wel terug maar ook daar word ik niet wijzer van.
Dat zal toch moeten, anders kan je nooit uitsluiten waar het aan ligt.
Waar woon je? Op dit forum zit vast wel iemand die je kan helpen.