Strava kosten gestegen?
-
- Forum-lid
Normaal betaalde ik 5,49 per maand nu is er deze maand 10,99 afgeschreven.
Klopt het dat de kosten zijn verdubbeld?
Ik ben premium lid sinds 2012.
Klopt het dat de kosten zijn verdubbeld?
Ik ben premium lid sinds 2012.
- daniel1975
- Forum-lid HC
https://www.dcrainmaker.com/2023/01/str ... untry.html
zijn nog wel meer artikelen te vinden hierover.
zijn nog wel meer artikelen te vinden hierover.
Less is bore
-
- Forum-lid
Smerig is het ik ga opzeggen.
Ik betaal al jaren 60,- p/j en straks 70,-. Ik vind de verhoging meevallen als je bedenkt dat de prijs al jaren gelijk is gebleven.
Misschien moet je over gaan op een jaar abo, want de maand abo is blijkbaar verdubbeld.
Ik vind de manier waar het op gegaan is niet bepaald de schoonheidsprijs verdienen. Maar een verhoging rond de 10-15% is in deze tijden niet heel vreemd (helaas). Ik maak mij meer druk om de prijsstijging in de supermarkt dan bij Strava.
De maand bedragen zijn wel scheef, eens.
Misschien moet je over gaan op een jaar abo, want de maand abo is blijkbaar verdubbeld.
Ik vind de manier waar het op gegaan is niet bepaald de schoonheidsprijs verdienen. Maar een verhoging rond de 10-15% is in deze tijden niet heel vreemd (helaas). Ik maak mij meer druk om de prijsstijging in de supermarkt dan bij Strava.
De maand bedragen zijn wel scheef, eens.
-
- Forum-lid
Zie het nu ook bij het opzeggen het jaarbedrag is vrijwel gelijk gebleven.
-
- Forum-lid
Tsjaa netjes is het niet direct. De kosten voor IT-solutions en Staff is er echter ook niet goedkoper op geworden, dus moet ergens betaald worden. Dat is natuurlijk de consument.
Verder wil elk bedrijf natuurlijk het liefst een jaarabbo en dat de consument direct betaald, dan hebben ze dat geld al binnen. Daarom blijft de prijs van jaarabbo natuurlijk achter.
Verder wil elk bedrijf natuurlijk het liefst een jaarabbo en dat de consument direct betaald, dan hebben ze dat geld al binnen. Daarom blijft de prijs van jaarabbo natuurlijk achter.
Vooral de manier waarop verdient niet de schoonheidsprijs.
Dat gezegd hebbende zijn de kosten nog altijd tamelijk laag vergeleken met bijvoorbeeld een abonnement op een tijdschrift. Ook Trainingpeaks is fors duurder (bijna dubbel zo duur).
Dat gezegd hebbende zijn de kosten nog altijd tamelijk laag vergeleken met bijvoorbeeld een abonnement op een tijdschrift. Ook Trainingpeaks is fors duurder (bijna dubbel zo duur).
Ik kreeg de mail ook. Strava heeft het over diverse improvements en nieuwe features, echter merk ik daar weinig van. Ik kan nog steeds mijn Di2 shifting statistieken niet zien, terwijl dit gewoon beschikbaar is in de FIT. Ook andere zaken, zoals vergelijken van ritjes van jezelf of met een ander mis ik nog steeds, of het wijzigen van de informatie in de map (snelheid, vermogen, hartslag e.d.). Ze roepen dus wel veel, maar gebaseerd op functionaliteit zie ik al jaren weinig vooruitgang wat imho de prijsstijging niet rechtvaardigd.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik weet niet meer of je geen abonnement mag hebben om van het aanbod te genieten.
Ik heb nu een " gratis" account.
Op de juiste moment verlengen en niet wachten tot je abonnement verloopt.
Strava geeft meestal rond nieuwjaar 2 maanden extra.
Dus op dat moment verlengen, ook als je abonnement nog een tijdje loopt.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid HC
Trainingpeaks heeft elk jaar met Black Friday ook een goede aanbieding, waardoor dat goedkoper wordt (wel altijd nog veel duurder dan Strava)
Voor serieuze training analyse en planning is er echter in mijn ogen geen beter programma dan Trainingpeaks.