Ik heb deze fiets op het oog voor mijn eerste racefiets. Ik heb met de eigenaar afgesproken dat ik hem voor 200 mag komen ophalen. Maar nu is de vraag of jullie er naar zouden willen kijken of het een goede fiets is om te kopen.
Dit is de fiets:
Specialized allez
€ 200,00
https://link.marktplaats.nl/m1992909301 ... ialbuttons
Specialized allez
-
- Forum-lid
Persoonlijk zou ik even doorsparen en eventueel een nieuwe sensa instapper oid kopen.
Dit is wel een erg gedateerd modelletje met dito groep. Je moet sowieso ook nog nieuwe trappers, zadel en wellicht ander materiaal kopen om de fiets op te knappen en naar wens te maken. Dan kun je voor een beetje meer een nieuwe fiets krijgen met modern spul.
Dit is wel een erg gedateerd modelletje met dito groep. Je moet sowieso ook nog nieuwe trappers, zadel en wellicht ander materiaal kopen om de fiets op te knappen en naar wens te maken. Dan kun je voor een beetje meer een nieuwe fiets krijgen met modern spul.
Voor €200 kun je er geen buil aan vallen. De fiets moet jou natuurlijk wel passen. Dus dat ik is waar ik eerst op zou letten. Dat Shimano spul is misschien gedateerd maar dat werkt in de regel altijd prima. Voor dit geld kun je er natuurlijk ook geen heel hoge verwachtingen van hebben toch? Dat het zadel eventueel moet worden aangepast geldt mogelijk ook voor een nieuwe fiets. Zelfde geldt voor pedalen. Die zul je bij een nieuwe fiets ook bij moeten kopen. Het prijsverschil met een nieuwe instapper is wel zo groot dat het advies van Pitti niet meteen durf te geven. Kan immers niet in jouw portemonnee kijken.
Ride bikes, not tanks!
Een koersfiets met een staander. Kom je ook niet alle dagen tegen.
Net zoals het plastic kapje achter de cassette, ook best ongewoon.
2 kleurtjes voor de 'waslijnen'.
Persoonlijk zou ik nog wat verder kijken voor iets anders. Laat je niet om de tuin leiden door de merknaam.
Net zoals het plastic kapje achter de cassette, ook best ongewoon.
2 kleurtjes voor de 'waslijnen'.
Persoonlijk zou ik nog wat verder kijken voor iets anders. Laat je niet om de tuin leiden door de merknaam.