Het gebruik van randwaarden / limieten / alles-of-niets, is typerend voor extremisme.
Ik vind dat extremisten zichzelf overboord moeten gooien.
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Het gebruik van randwaarden / limieten / alles-of-niets, is typerend voor extremisme.
Als ik kijk naar de hoeveelheid werk die IK moest verzetten, om de nieuwe Santos fiets te betalen, dan vind ik dat ik alle moreel recht heb op eisen stellen aan man en koopwaar.
Ik poog miserie zoveel mogelijk te reduceren.gede schreef: ↑26 mei 2017 18:28 Ik begrijp intussen waarom er geen 'SchatIkHebPechKomJeMeEvenOppikken' is... Ik vermoed zo'n beetje dat u neigt naar compromisloos perfectionisme. Ach nee, sorry, je wou alleen maar de dingen 'VERBETEREN'. Ik zou me is afvragen of je jezelf niet een heel klein beetje onmogelijk maakt. Het leven is nu eenmaal een aaneenschakeling van compromissen sluiten.
Tussen haakjes: Bij mij is er wel een 'SchatIkHebPechKomJeMeEvenOppikken'. Die is me de afgelopen 60.000 km 2 keer komen oppikken: 1 keer toen ik met 7 gebroken ribben op het asfalt lag en 1 keer toen ik van de politie niet verder mocht omdat ik te laat zonder licht onderweg was. Nooit vanwege materiaalpech dus. En ik rijd zélfs mét versnellingen jongens .
Nova schreef: ↑13 mei 2017 23:51Ik ben een beleefd persoon.klimmer schreef:Nog een poging (eigenlijk zinloos): waarom ben je zo onbeschoft beledigend, hatelijk tegen andere mensen? Neem je pilletjes toch eens in!
Ik antwoord in de taal waarmee ik word aangesproken.
Pilletjes zijn voor mensen met lichamelijke problemen.
Mijn problemen betreffen het gebruiksvoorwerp bekend als "fiets".
En dan nog alleen oliën als ze er de volgende dag geen regen afgegeven wordt....NicoNB schreef: ↑10 jun 2017 14:00 Zoals Ernie ook al schrijft.
De manier waarop Nova zijn ketting reinigt garandeert dat er nog water en zeep tussen de schakels zit op het moment dat hij de ketting van oliesmering wil voorzien. Aangezien water niet wijkt voor olie 'smeert' hij zijn ketting vooral met water.
Niet vreemd dus dat hij zo extreem veel slijtage en zelfs kettingbreuk rapporteert.