Het grote domme vragen topic
- LongTallErne
- Forum-lid
Helaas (op dit moment dan) ............. geen vrouw, geen fietsgroepje en geen werk
(helaas wel K.... gehad. Ben dus niet te groen om geld te geven aan dat fonds. Vind alleen de verplichting voor dat hoge bedrag ongepast. Al diverse keren meegemaakt dat meerdere familieleden of collega's met een groepje meededen en dus ook allen in vrijwel dezelfde vijver naar sponsoren aan het zoeken waren. Daarnaast vind ik het zelf vervelend om in mijn omgeving te gaan "bedelen" om iets wat tot mijn hobby behoort uit te voeren.)
(helaas wel K.... gehad. Ben dus niet te groen om geld te geven aan dat fonds. Vind alleen de verplichting voor dat hoge bedrag ongepast. Al diverse keren meegemaakt dat meerdere familieleden of collega's met een groepje meededen en dus ook allen in vrijwel dezelfde vijver naar sponsoren aan het zoeken waren. Daarnaast vind ik het zelf vervelend om in mijn omgeving te gaan "bedelen" om iets wat tot mijn hobby behoort uit te voeren.)
Op mijn best in de bergen...... bergaf dan wel
MERIDA RIDE 400
MERIDA RIDE 400
-
- Forum-lid
Topic was alleen voor domme vragen...niet voor domme opmerkingenscepticus schreef: ↑04 apr 2018 05:14Dan is het geld ophalen dus niet het hoofddoel, naar het evenement zelf.plopmobiel schreef: ↑03 apr 2018 11:34 Ik krijg altijd zo'n jeuk van mensen die maar roepen, ik doneer wel maar niet voor alpe d'huzes of n andere actie.... Sorry hoor maar dan heb je t echt niet begrepen, ik zou zeggen doe eens mee, hoor de verhalen daar en dan praat je wel anders.
Moderne vorm van bedevaart en boetedoening.
Goed om te horen dat je je qua intelligentie verheven voelt boven iemand met een andere mening. Iemand anders dom noemen is altijd een sterk argument.plopmobiel schreef: ↑05 apr 2018 10:31Topic was alleen voor domme vragen...niet voor domme opmerkingenscepticus schreef: ↑04 apr 2018 05:14Dan is het geld ophalen dus niet het hoofddoel, naar het evenement zelf.plopmobiel schreef: ↑03 apr 2018 11:34 Ik krijg altijd zo'n jeuk van mensen die maar roepen, ik doneer wel maar niet voor alpe d'huzes of n andere actie.... Sorry hoor maar dan heb je t echt niet begrepen, ik zou zeggen doe eens mee, hoor de verhalen daar en dan praat je wel anders.
Moderne vorm van bedevaart en boetedoening.
Een kilometer verderop regende het wel.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
- daniel1975
- Forum-lid HC
Buienradar werkt met reflectie.
Het is niet altijd zo dat alle neerslag ook daadwerkelijk de grond bereikt en dat er dus reflectie is op waterdamp die net niet tot druppels komt maar verdampt.
Less is bore
Nee, Buienradar werkt met een klein Chineesje die achteraf buien intekent. Zo kan ik het ook