Castelli Gabba shirt, ademend en regenbestendig ?
-
- Forum-lid
Hier 81kg voor 1m81. Maatje L gepast, zat heel erg goed maar voor mij persoonlijk té goed waardoor ik een XL heb gekozen.
-
- Forum-lid
voor een Perfetto, geen Gabba
Ik vind dat telkens opnieuw aanbrengen wel een dingetje. Ik heb geen Gabba maar een Vermarc jack met soortgelijke afwerking. Fijn jack en ik gebruik het geregeld 3x in de week. 3x wassen dus en als ik dat telkens met Nikwash doe dan wordt dan een duur grapje (nog los van het feit dat de wasmachine dan een extra wasje moet draaien). En hoe lang gaat zo'n opnieuw behandelde coating dan mee? Heeft iemand daar een idee van?
Je kan van die Nikwash ook flessen van 1 liter vinden op het www (zelfs 5 liter). En dan wordt het direct een heel stuk goedkoper. Van de Tech Wash kan je ook een Kruidvat variant kopen.klaastuin schreef: ↑16 nov 2018 09:48 Ik vind dat telkens opnieuw aanbrengen wel een dingetje. Ik heb geen Gabba maar een Vermarc jack met soortgelijke afwerking. Fijn jack en ik gebruik het geregeld 3x in de week. 3x wassen dus en als ik dat telkens met Nikwash doe dan wordt dan een duur grapje (nog los van het feit dat de wasmachine dan een extra wasje moet draaien). En hoe lang gaat zo'n opnieuw behandelde coating dan mee? Heeft iemand daar een idee van?
Hoe lang de nieuwe coating werkt weet ik ook niet. Ik gebruik mijn jas ook meerdere keren per week, maar doe de cyclus van Nikwash maar elke maand.
Steek je de jas dan nat in de droogkast, of eerst laten drogen? Beetje onduidelijk als je dit opzoekt.
Ik flikker ze gewoon nat in de wasdroger . Kan prima. Na een jaar elke dag wassen zien die dingen er toch niet meer uit
elke dag wassen.
Ik heb een gabba en een perfetto, maar draag ze enkel als er echt regen wordt voorspeld.
Denk dat ik beide geen 10 keer per jaar nodig heb.
Als het echt regent ga ik toch niet fietsen, tenzij ik ingeschreven ben voor een "dure" cyclo.
Ik heb een gabba en een perfetto, maar draag ze enkel als er echt regen wordt voorspeld.
Denk dat ik beide geen 10 keer per jaar nodig heb.
Als het echt regent ga ik toch niet fietsen, tenzij ik ingeschreven ben voor een "dure" cyclo.