Festka bikes
Super mooi! Smaakvolle opbouw, heerlijke fiets (kunst! Vooral de Carbon structuur).
Tune stuurpen? En waarom heb je je zadelpen klem “andersom” (ik dacht dat je de opening aan de klem, boven de opening in het frame plaatst).
Tune stuurpen? En waarom heb je je zadelpen klem “andersom” (ik dacht dat je de opening aan de klem, boven de opening in het frame plaatst).
Die kerel fietst zo scherp als een mes; als je brood tegen hem gooit, krijg je het gesneden terug
- Lcsmet
- Forum-lid HC
De opening in het frame ligt dan 180° gedraaid tegenover de opening in de klem.
Zou minder spanning in het carbon veroorzaken, alhoewel dat mij ook maar verteld is.
Wat wel is dat het vuil dat opgeworpen wordt door het achterwiel nu makkelijk te verwijderen is van de zadelpen klem en niet in de kier gaat zitten.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid HC
Het eindresultaat mag er zijn hoor. Met die computer afbeeldingen en alleen frame van een afstandje wist ik het niet, maar als complete bike en van dichtbij gaat het hartje wel iets sneller kloppen. Dan komt dat naked carbon ook ineens goed over evenals het oranje (één van mijn lievelingskleuren).
Een traditioneel frame met rechte bovenbuis en zonder zo'n kleine driehoek achter blijft ook gewoon het mooist om te zien.
Een traditioneel frame met rechte bovenbuis en zonder zo'n kleine driehoek achter blijft ook gewoon het mooist om te zien.
-
- Forum-lid
Geil fietsje..
Giant TCR Advanced 1