Ok..... ik ben van plan om kalenderweek 2 t/m 9 het trainingsplan te volgen. Als ik de prep week wil skippen meld ik me dus aan voor het volledige trainingsplan ergens in week 1? DIe prep week skip ik dan en begin ik in kalenderweek 2 dus met week 1 van het plan? Kan aan mij liggen maar erg duidelijk vind ik het niet omschreven op Zwift.Najieto schreef: ↑15 dec 2019 18:23Week 8,7 en 6 kan je inkorten. Prepweek blijft altijd maar kan je skippen want je eerste workout in je eerste week komt vrij na 11 uur. Morgen in de ochtend kan je starten met je eerste week.Joseba schreef: ↑15 dec 2019 17:22 Ben van plan om in jan/feb het Gran Fondo trainingsplan te doen maar wil de "Prep" week het liefst skippen. Bij het inschrijven kan ik het plan inkorten maar volgens mij valt dan 8e week er af en blijft de prep week.
Als ik me nu voor het hele programma inschrijf maar de eerste week niet doe, kan ik dan de rest van het plan nog wel volgen? Of is er een andere manier om mijn opzet te realiseren?
In het GF plan kan je eenmaal per week een "free endurance ride" doen, bijvoorbeeld buiten. Zou wel handig zijn om dit in het weekend te plannen, hoe rigide is zo'n trainingsplan?