Welke discussie? Ik zie alleen maar twee zeikerds die niet van ophouden weten bekvechten
Hit and run gedrag
En maak er maar weer een fijne vraagstaart van : viewtopic.php?f=21&t=93531
Ledenstop dan maar?
Vroeger was alles natuurlijk beter, en hoe ouder we worden, hoe beter we waren enzo, maar ik merk dat 90% van het forum me weinig meer kan boeien momenteel. De wildgroei van slecht gestelde vragen door eendaagsvliegen helpt daar niet bij, dus ergens heeft Joseba wel een punt vinnik.
Vroeger was alles natuurlijk beter, en hoe ouder we worden, hoe beter we waren enzo, maar ik merk dat 90% van het forum me weinig meer kan boeien momenteel. De wildgroei van slecht gestelde vragen door eendaagsvliegen helpt daar niet bij, dus ergens heeft Joseba wel een punt vinnik.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Ik dacht dat je gestopt was erover te zeuren?Joseba schreef: ↑31 aug 2020 20:03 En maak er maar weer een fijne vraagstaart van : viewtopic.php?f=21&t=93531
-
- Forum-lid
walter- schreef: ↑31 aug 2020 22:10Ik dacht dat je gestopt was erover te zeuren?Joseba schreef: ↑31 aug 2020 20:03 En maak er maar weer een fijne vraagstaart van : viewtopic.php?f=21&t=93531
Zeker.... in de topics zelf houd ik me weg (tenzij het echt teveel jeukt). Maar aangezien ik een privé podium heb gekregen mag ik er hier toch zeker en vast wel eentje duiden? Wens je veel warmte en empathie aangaande smart watches, maak er een schoene steert van