Ik had hem ook geblokt eigenlijk. Maar na de eigen ouders op 2e paasdag, willen de schoonouders ook graag afspreken. Vrouw al toegezegd. 'Ja jij mag wel thuis blijven hoor'Gastheerg schreef: ↑11 apr 2022 13:55Het woord verplichtingen werkt bij mij op de een of andere manier heel averechts
Overigens slecht nieuws: volgend jaar is Parijs-Roubaix WEER op 1e Paasdag. Vroeger was het bijna standaard en de koers heeft daar ook een van haar bijnamen aan te danken : La Pascale
2e paasdag is overigens ook een heel mooie dag voor verplichtingen
Over de RVV en PR valt met mij sowieso niet te onderhandelen. Voor m'n trouwen heb ik dat bekend gemaakt dat 2 zondagen niet onderhandelbaar zijn PR zelfs een keer op wintersport gezien (Tscmil won toen) en PR en RVV allebei een keer bij een vriend op Bonaire. Zaten we in ochtend al aan het stevige Belgische bier.
2de Paasdag organiseer ik voor de familie een lunch die z'n gelijke niet kent, maar 1e paasdag zit ik ondergedoken met 4 schermen, alle accu's vol, redundante verbindingen en genoeg bevoorrading waaronder een heel mooie Ledaig
Ieder die zaterdag de Challenge gaat rijden veel plezier! Foto's na afloop zijn wel leuk
Maar dat vond ik beetje raar.. Dus dan toch maar mee.
Volgend jaar maar gezamenlijk paas ontbijt.. Dan is de rest van de dag voor mezelf.