Het grote domme vragen topic
Nee die hub zit er al sinds sky dus denk niet dat het met brexit te maken heeft.
Veel renners zullen in de EU wonen en ook zijn de meeste koersen hier dus dan is het onhandig om dingen uit Engeland te hebben denk ik.
Zal vast ook financieel gunstiger zijn.
Veel renners zullen in de EU wonen en ook zijn de meeste koersen hier dus dan is het onhandig om dingen uit Engeland te hebben denk ik.
Zal vast ook financieel gunstiger zijn.
Ik zie bv Trek ook dikwijls met Belgische nummerplaten (denk ik)?
Veel ploegen hebben hier wel een 'afdeling'.
Veel ploegen hebben hier wel een 'afdeling'.
Trek heeft in Deinze een grote afdeling : https://www.google.com/maps/@50.9952226 ... 312!8i6656
BMW belux doet veel support (wagens leveren) voor verschillende ploegen.
Veel ploegen hebben toch gewoon Belgie als uitvalsbasis omwille van de centrale ligging in EU voor de koersen gedurende het jaar?
MY23 ORBEA Orca M31e LTD - road
MY23 ORBEA Terra M31e TEAM 1x - gravel
MY23 ORBEA Terra M31e TEAM 1x - gravel
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Het stuur is onafhankelijk van het kenteken.....

Dat klopt. Veel expats kopen een verkeerd gestuurde auto om daarna goedkoop mee te kunnen nemen en dan zit het stuur ineens wel aan de juiste kant.
Heb alleen geen idee hoe dat zit bij een vloot ploegwagens. Hoe lang gaan die mee of is het lease?
Bij een korte looptijd of lease zal een Britse auto met het stuur aan de voor hen verkeerde kant een heel dure grap zijn.
Heb alleen geen idee hoe dat zit bij een vloot ploegwagens. Hoe lang gaan die mee of is het lease?
Bij een korte looptijd of lease zal een Britse auto met het stuur aan de voor hen verkeerde kant een heel dure grap zijn.
Ik ben niet zo thuis in Shimano, hier mijn vraag: kan ik een lockring van 11speed cassette die begint met 11tanden, ook gebruiken op een 11speed cassette die begint met 12 tanden.
Dus is de lockring bij 11speed, dezelfde voor 12-25 t.o.v. 11-30 bijvb?
Dus is de lockring bij 11speed, dezelfde voor 12-25 t.o.v. 11-30 bijvb?