Parlee
Het frame heeft inderdaad een ongekend mooi afwerkingsniveau. Dat beheersen ze goed in Beverly; deze komt niet uit Taiwan. Heb de fietsen niet gewogen. De RZ7 is duidelijk zwaarder, maar rijdt als een speer. Ondanks de hoge velgen is de fiets bijzonder stabiel. Heb inmiddels 32 mm-bandjes gemonteerd op de Enve-velgen. De gravelbandjes gaan op een set Zeal-wielen. De Z-Zero is wat korter gebouwd dan de RZ7: de reach is wat kleiner. En die stuurpen moet je maar mooi bewaren, Chris. Vind de Enve-cockpit heel geslaagd zo.
Nu de Altum laten herspuiten. Die wordt krijgt een spuitschema als de Z4: met een donkerblauw (spikkel)frame, lichtblauwe panelen en goudkleurig klassiek Parlee-logo. Ik overweeg een opbouw met Beast Components.
Nu de Altum laten herspuiten. Die wordt krijgt een spuitschema als de Z4: met een donkerblauw (spikkel)frame, lichtblauwe panelen en goudkleurig klassiek Parlee-logo. Ik overweeg een opbouw met Beast Components.
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
Waar kun je Parlee eigenlijk kopen? Kan geen dealer in Nederland vinden.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Zeer mee eens; daarom was voor de aanschaf van mijn RZ7 de omreis de moeite waard. De Z-Zero is via Koppel in Amersfoort geleverd, maar die doet dat volgens mij niet meer. Geen dealer van Parlee meer in NL, voor zover ik weet.
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
- daniel1975
- Forum-lid HC
Van Herwerden ook gestopt. Die moesten zo nodig alleen maar de big $ verkopen.
Daar ook wel eens staan kwijlen over een lichtblauwe Altum.
Daar ook wel eens staan kwijlen over een lichtblauwe Altum.
Less is bore
-
- Forum-lid
Plaatje:
- daniel1975
- Forum-lid HC
Volgens mij is Casran en TS bikes niet dezelfde hoor.
Wat zou die hiphophooray gaan kosten?
Heeft wel iets met een custom kleurtje.
Less is bore