Giant
thanks, deze kende ik nog niet!leon1 schreef: ↑30 mei 2024 09:01 Hier een kijkje nemen:
https://www.bike-onlineshop.de/Teile-Ko ... talog&p=85
Officiele Giant dealer en deze biedt onderdelen aan tegen een scherpe prijs.
Giants zijn lang en laag en met deze spacertoren en korte stuurpen is de fiets veel minder lang en veel hoger gemaakt.
De race geometrie past totaal niet met de fietser.
Op dit forum inderdaad een zonde (en ook niet mijn keuze) maar volgens mij is eigenaar er erg blij mee en dat telt.
Misschien zit er wel een mooi verhaal achter waarom dit frame is gekozen met deze aanpassingen. Daar ben ik wel benieuwd naar.
Kleurcombinatie met dit zilverwit en rode letters vind ik wel mooi. Die ketting had ik ook al geschoten. Even er tussendoor geschoten met het maken van dit plaatje.
Waar ik mij aan stoor is die lelijke sticker van de fietsenwinkel. Waarom doen fietsenwinkels dat toch? Dat is een retorische vraag trouwens. Vaak zijn die dingen ook heel moeilijk te verwijderen ook..... En hier is ook al een poging gedaan zo te zien.
Het is een ML maar een L had hier misschien wel beter gepast. Of dat qua lengte nog past is dan de vraag gezien de korte stuurpen.
Waar ik mij aan stoor is die lelijke sticker van de fietsenwinkel. Waarom doen fietsenwinkels dat toch? Dat is een retorische vraag trouwens. Vaak zijn die dingen ook heel moeilijk te verwijderen ook..... En hier is ook al een poging gedaan zo te zien.
Het is een ML maar een L had hier misschien wel beter gepast. Of dat qua lengte nog past is dan de vraag gezien de korte stuurpen.
Ride bikes, not tanks!
Een L gaat het niet oplossen want dan moet de stuurpen lengte negatiefleon1 schreef: ↑30 mei 2024 13:29 Kleurcombinatie met dit zilverwit en rode letters vind ik wel mooi. Die ketting had ik ook al geschoten. Even er tussendoor geschoten met het maken van dit plaatje.
Deze geometrie is duidelijk niet passend voor de berijder. Daar gaat een andere maat niet bij helpen.
Laatst gewijzigd door IgorB op 27 jun 2024 15:54, 1 keer totaal gewijzigd.