Commentaar op commentaar
Absoluut zonde want qua analyses en kennis gewoon erg goed.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Niet woke genoeg voor de nos en prima bliksemafleider om hun eigen falen destijds te verbloemen
Less is bore
-
- Forum-lid
Jammer dat geluiden uit het stemhokje tot in deze draad doorklinken.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Onzin. Verdiep je even in de case Nelissen.
Less is bore
Nelissen heeft zich destijds tegenover vrouwlijke collega misdragen, leiding greep in door de collega in een andere auto te zetten en niet meer terug te vragen (terwijl ze hem toen gewoon aan hadden moeten spreken en dat deden ne niet). Toen de zaak openbaar werd, werd Nelissen de laan uitgestuurd.Klein_Verzet schreef: ↑10 jun 2024 12:54 Jammer dat geluiden uit het stemhokje tot in deze draad doorklinken.
Die laatste actie is wat Daniel woke noemt. Dat is de korte samenvatting, ik snap niet helemaal hoe je van een menig over woke or not naar een stemhokje komt.
Uit zijn gedrag is de persoon Nelissen natuurlijk gewoon een lul, maar zijn commentaar en analyse vond ik altijd goed en gedegen. En dat is mis ik wel.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Doe het dan ook niet.Klein_Verzet schreef: ↑10 jun 2024 12:54 Jammer dat geluiden uit het stemhokje tot in deze draad doorklinken.
Dit was mega ontopic want ik gaf commentaar op commentaar....
De Breuk nu op Eurosport ....prima.
Over zeurstemmen gesproken, Breuk.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Kan er ook moeilijk naar luisteren qua stem maar inhoudelijk kan ik hem goed hebben!
Vandaag op de Franse zender naar de tour du Suisse gekeken en ik kan jullie melden dat het niveau zo mogelijk nog erbarmelijker is.
De la Cruz demarreerde: “oei ai het is Oscar de la Cruz die gaat” “Oscar de la Cruz breekt de debatten open”
(Co-commentator) :
“Euh heet hij niet David?”….
“Ah ja, excuses het is natuurlijk David de la Cruz”
En Jenni werd consequent génie genoemd
Vanavond zenden ze NL-Ijsland uit (voebal) benieuwd hoe ze Gakpo en Frimpong gaan noemen
Vandaag op de Franse zender naar de tour du Suisse gekeken en ik kan jullie melden dat het niveau zo mogelijk nog erbarmelijker is.
De la Cruz demarreerde: “oei ai het is Oscar de la Cruz die gaat” “Oscar de la Cruz breekt de debatten open”
(Co-commentator) :
“Euh heet hij niet David?”….
“Ah ja, excuses het is natuurlijk David de la Cruz”
En Jenni werd consequent génie genoemd
Vanavond zenden ze NL-Ijsland uit (voebal) benieuwd hoe ze Gakpo en Frimpong gaan noemen
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Ik ga lekker voor atletiek