JPAR schreef: ↑29 jul 2024 17:31
Persoonlijk vind ik de Spelen ditmaal niet zo geweldig. Ligt hem dat aan mij of zijn er meer die dat hebben?
Mijn enthousiasme is nog niet heel erg groot. Ik werkte thuis vandaag en had maar 1 overleg en had gerust de tv op de achtergrond aan kunnen hebben. Niet gedaan en in de loop van de middag lekker op de fiets gesprongen.
Normaal gooi ik dan als ik thuis kom gelijk de TV aan maar nu niet en zit lekker een plaatje te draaien terwijl de beentje langzaam weer op aarde komen (beetje hard tegen de wind gefietst).
Persoonlijk vind ik het rommelig. Heel rommelig. Ik ben dol op gezellige rommel maar zo'n OS moet toch een gestructureerd event zijn?
Alleen al die scene over de Seine?
Ook de verslaggeving die ik dit weekend heb gezien/gehoord werd ik niet heel enthousiast over.
Of iemand zit stoned van z'n stoel te glijden of het is koud en passieloos...............
Zo'n beetje alle zenders wel een keer geprobeerd.
M'n lief heb ik 15 (Zomer & Winter) OS spelen meegemaakt en normaal mag ze daar graag naar kijken. Ook daar is de olympische vlam nog niet gaan branden.
Wat ons betreft heeft dat niks met uitblijven van medailles voor oranje te maken want we zijn juist hele neutrale sportliefhebbers. Zo vind ik het mooi dat Remco zijn tijdrijders kwaliteiten heeft weten te verzilveren (ander woord was beter geweest) en hoop ik dat Wout zaterdag op de hoogste tree mag. Of iemand als Derek Gee.