Favoriet benzinestationvoedsel?
- CampaYolo
- Forum-lid
Van die wrapjes zijn wel te doen, maar vaak prijzig.
Indien je genoeg rennie's bij de hand hebt kan je ook een saucijzenbroodje of gehaktstaaf proberen. Bij voorkeur weg te spoelen met een halve liter zogenaamde koffie.
Indien je genoeg rennie's bij de hand hebt kan je ook een saucijzenbroodje of gehaktstaaf proberen. Bij voorkeur weg te spoelen met een halve liter zogenaamde koffie.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
Dat meen je toch niet. Ik ben een makkelijke eter maar als ik wraps maak staat er echt iets anders op tafel dan bevochtigd karton (anders kunnen ze het niet rollen) met een vulling die mij doet denken aan het zoeken naar paaseieren.
- CampaYolo
- Forum-lid
Wat je thuis maakt is in elk geval beter dan van een benzinestation, mag ik hopen.
Bevochtigd karton en opgewarmde dildo's is het eten wat we hier beoordelen in dit topic.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
-
- Forum-lid HC
Stroopwafels en een colaatje. Of een red Bull in een Bidon met water aanvullen voor wat cafeinne.
Zelfs die weten ze in de meeste gevallen te vernagelen. Als je pech hebt verkopen ze Kanjers stroopwafels. Met 2 in een zakje.
Kanjers is een misleiding want ze zijn helemaal niet groter dan normaal. En Kanjer als kwaliteitsaanduiding is ook niet op z'n plaats.
Gewoon bij de bakker halen!
Benzinestations profileren zich meer en meer als plek om eten te halen (of daar te nuttigen op een zitje) maar er is nog veel ruimte voor verbetering.
Zoals in Frankrijk op de grotere stops. Gisteren een prima banquette, diverse keuzes met beleg. Een vers geperste 0,4l jus d’orange ( a là moment ) en een goede cappuccino om 11.30 voor het totaal bedrag van € 14,- . Of het goedkoper zou kunnen, zeker wel maar dan kan met de brandstof ook.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Balletje mayo
Als ik lees wat jij allemaal voor een lekkers eet en maak, waar ik overigens grote bewondering voor heb, valt alles in het nietGastheerg schreef: ↑07 aug 2024 08:46Zelfs die weten ze in de meeste gevallen te vernagelen. Als je pech hebt verkopen ze Kanjers stroopwafels. Met 2 in een zakje.
Kanjers is een misleiding want ze zijn helemaal niet groter dan normaal. En Kanjer als kwaliteitsaanduiding is ook niet op z'n plaats.
Gewoon bij de bakker halen!
Benzinestations profileren zich meer en meer als plek om eten te halen (of daar te nuttigen op een zitje) maar er is nog veel ruimte voor verbetering.
Maar...
Ik ken een zeer goeie chefkok die het liefst een frikadel (of meerdere) eet na een lange dag/avond werken.
Ontopic;
Ik kom alleen maar onbemande tankstations tegen dus ik hou het bij appelgebak met cappuccino
Zo zit het niet. Ik ben juist een makkelijke eter maar rommel laat ik staan.
Daarnaast zijn de prijzen natuurlijk gewoon gestoord. Matige kwaliteit en hoge prijs vind ik echt een heel onhandige combi
Ik ken wel benzinestations waar je wat behoorlijks kan krijgen maar ben ik meer kwijt dan als ik ergens op een terras ga zitten.
Dan kies ik voor het laatste.
Voor een noodratsoen stop ik liever bij een bakkertje of buurtsuper. Los van kwaliteit en kosten steun ik dan ook nog een beetje de lokale ondernemer.
Veel bakkers verkopen inmiddels ook flesjes/blikjes fris etc.