die coach wil immers ook op high-end fiets rijden en is op zoek naar nog wat zieltjes...
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Fiets Magazine nr. 2-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
die coach wil immers ook op high-end fiets rijden en is op zoek naar nog wat zieltjes...
Nee
Dat dus. (En met een beetje mazzel inspireert een nieuwe fiets om meer te gaan rijden, en word je er indirect toch nog een beetje sneller van).daniel1975 schreef: ↑29 aug 2024 08:05 Don’t race what you can’t replace en verder gewoon wat de gek er voor over heeft
Koop waar je blij van wordt en wat je er voor over hebt. Sneller fietsen ga je er niet van.
Waarschijnlijk wel, rij nu op een zware stalen fiets (rijdt heerlijk overigens)
Meestal niet het geval, mijn wensen zijn niet te betalen
Deze fiets heb ik ook absoluut niet nodig, maar dan hoef je maar een keer in je leven een fiets te kopen
Dat ben ik niet. Uiteindelijk komt er een hoop spul uit China, maar ik geniet ook van zaken als reclamecampagnes, gesponsorde teams en atleten, en als er iets mis is heb ik graag dat het snel wordt opgelost, en niet dat ik zaken terug moet sturen enzo. Zal niet veel voorkomen, maar better safe than sorry
Dat komt goed. In de loop der jaren heb ik die fout al wel eens gemaakt, dus ik weet wat mijn maat is, en hoe het moet voelen als ik op de fiets zit. Ik kan proefrijden, en voor het bedrag dat ik wil uitgeven is er ook nog wel ergens een paar euro te vinden om een bikefit te doen
Zo'n fiets staat hier al, dus ook dat vinkje is gezet
Het is een gravelbike, dus ook daar is aan gedacht.hopjes schreef: ↑29 aug 2024 11:31 Bedenk vooraf waar je wil gaan fietsen... Als je in een omgeving woont waar ook grint en gravelwegen liggen koop dan in ieder geval een fiets waar je banden tot 35mm in kwijt kunt. Er komt een moment dat je weinig zin hebt, het veel waait en je relaxed wat anders wil.
Als ik me niet vergis heeft Mantel nu ook een aantal wielsets van Elite Cycling in het assortiment. Maar bij Mantel heb je dan wel een lokaal aanspreekpunt als er iets zou schelen.Freek053 schreef: ↑29 aug 2024 12:42 Zo! Dat ging hard qua reactie. Dank daarvoor. Veel instemmende reacties, had ik eigenlijk wel kunnen verwachten![]()
Even op wat opmerkingen reageren;
Dat ben ik niet. Uiteindelijk komt er een hoop spul uit China, maar ik geniet ook van zaken als reclamecampagnes, gesponsorde teams en atleten, en als er iets mis is heb ik graag dat het snel wordt opgelost, en niet dat ik zaken terug moet sturen enzo. Zal niet veel voorkomen, maar better safe than sorry