53x11 schreef: ↑03 okt 2024 08:11
Wiedse schreef: ↑02 okt 2024 21:06
(...)
Pff, en wat een discussie seg! Ik stel voor dat iedereen lekker verder doet met hetgene waar hij/zich goed bij voelt
Da's wel een hele erge dooddoener... Jij vroeg om advies hè? Met het antwoord "je moet gewoon lekker doen waar jij je goed bij voelt" was je waarschijnlijk weinig opgeschoten.
Advies gevraagd, advies gekregen, advies in overweging genomen, keuze gemaakt, MTB gekocht! Wat mij betreft is de cirkel rond
Al rest er mij inderdaad nog mijn bevindingen/ervaringen te delen! Coming soon
En wat ik maar wou bedoelen is dat de meesten hun punt intussen wel hebben gemaakt in dit topic...
Al wil ik ook nog even inpikken op een
HT met moderne geo en 120mm veerweg vooraan, deze keuze heb ik ook overwogen maar hier was zeer weinig aanbod in. Hetgeen waarvoor ik de MTB gebruik (zoals intussen bij iedereen geweten) zou dit naar alle waarschijnlijkheid ook prima volstaan! Maar aangezien ik van een HT kwam heeft de nieuwsgierigheid naar een fully de overhand genomen. Ook heb ik het gevoel dat HT's veel meer in waarde verliezen ten opzichte van fully's. Dit speelde ook ergens mee in mijn keuze, in beperkte mate weliswaar!
Nu maar hopen dat ik geen spijt krijg van mijn keuze al denk ik dat echt niet aangezien ik de laatste tijd ook echt vermoeid van de HT kwam na een rondje van 80km+ op de MTB. Ik hoop dat ik qua 'snelheidsbeleving' niet teveel moet inboeten maar dat zal ik al doende moeten ondervinden.