De Topic Starter

Fiets Magazine nr. 5-2025 (incl. de zomer special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Super irritant inderdaad, van die gasten die je zo nodig moeten inhalen op de rechte stukken (waarom zou je überhaupt hard fietsen op een saai recht stuk?) om zodra het technisch weer een beetje interessant wordt in de weg te gaan rijden!
Ik begrijp helemaal niets van jouw focus op snelheid. Tenminste, ik snap dat je graag harder en met meer zekerheid door de bochten wilt komen (want dat is namelijk veel leuker), maar wat boeit het nou hoe lang je over een rondje doet? Mijn opmerking bovenaan dit bericht is weliswaar met een knipoog, maar er zit wel een kern van waarheid in. Snelheidsfocus, in combinatie met een slechte techniek, zorgt in veel gevallen voor (terechte) ergernis bij de mede bosgebruiker.Als zo'n band de onzekerheid uit de bochten kan wegnemen, dan heb ik het er wel voor over. Poets ik louter enkele seconden van een uur af, dan laat maar hangen.